Nowy system identyfikacji wizualnej dla powstałej w 2021 roku Politechniki Bydgoskiej w wyniku przekształcenia się z Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Ideą koncepcji logo jest zetknięcie się różnych światów nauki – heksagon pojawiający się...
Serię tworzą etykiety dla balsamu w kostce Boska Kostka, pomadki Całus Pszczoły oraz opakowania dla mydeł Rześka Pszczoła, Cytrusowy Nektar, Pszczeli Pył. Kosmetyki są naturalne z dodatkiem miodu i produktów pszczelich tworzone w małej manufakturze. Projekt obejmował...
Miody smakowe ustawione obok siebie to cała feeria barw stworzona przez naturę i nie chcieliśmy tego zasłaniać. Motywem etykiet są ręcznie malowane dodatki takie jak maliny, imbir, rokitnik itp., które są łączone z miodem. Etykiety są wydrukowane na przezroczystej...
IOSSI PRO to nowa linia premium polskiej marki kosmetyków naturalnych IOSSI. Lekkie formuły roślinnych produktów prezentują się w minimalistycznej oprawie graficznej opakowań. Są odzwierciedleniem „szczerości” – nowej filozofii marki –...
Wzór opakowań naturalnej karmy suchej premium firmy BULT. Połączenie minimalizmu z klasycznymi kształtami ma odzwierciedlać charakter karm BULT: prosty skład, oparty na naturalnych składnikach od polskich rolników. Dominująca matowa czerń połączona z matową metalizą...
Wzór opakowań naturalnych przysmaków firmy BULT, której celem było stworzenie biodegradowalnego opakowania. Połączenie papieru oraz cienkiej folii oraz minimalistyczny projekt zadruku, pozwoliły na ograniczenie surowca oraz ilości farby. Kompozycję zwieńczają naklejki...
Identyfikacja podkreśla właściwości antybakteryjne. W logo wykorzystano *, by podkreślić funkcjonalność pudełek, które niszczą bakterie i grzyby. Identyfikacja uzupełniona została o animacje wyjaśniające sposób działania. Żywy kolor wyróżnia produkt na półce i wpisuje...
Guut to połączenie probiotyków, ekstraktów roślinnych i witamin, które wspierają Twój mikrobiom i Twoje zdrowotne cele. Każde pudełko („wieża”) zawiera 30 saszetek – wygodnych, przenośnych porcja zdrowia na każdy dzień. Grafika opakowaniowa wieży...
Zadanie polegało na znalezieniu nowego wizerunku producenta naturalnych jogurtów i serów Mleczna Droga. Nowe wzory etykiet wyróżniają się formą banderoli. Koncept kreatywny oparty jest o historie ze świata marki. Na każdej etykiecie umieszczona jest inna, zilustrowana...
Nowy tom z serii „20 lat XX wieku” przedstawia najciekawsze zjawiska, miejsca, budowle, które towarzyszyły odradzaniu się i rozkwitowi Polski w dwudziestoleciu międzywojennym.
Katalog prezentujący publikacje z zakresu kultury, sztuki, historii, literatury promuje nie tylko książki o wysokiej wartości merytorycznej i edytorskiej, ale również działania ekologiczne. Wyprodukowany jest na papierach pochodzących z recyclingu, spełniających...
Opakowania kosmetyków wykonane zostały z trzciny cukrowej z Brazylii, która jest surowcem odnawialnym. Materiał zwany Zielonym Polietylenem jest doskonałą alternatywą dla polietylenu, który wytwarzany jest z surowców kopalnych. Etykiety natomiast powstały z...