Zaznacz stronę

Verva

Rebranding logo i identyfikacji wizualnej

Marka:

Verva

Projekt:

Konsorcjum 4/4 Brand Design i Signature Artur Gosiewski

Zleceniodawca:

Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.

Na rynku od:

2018

Edycja konkursu:

2018

 

VERVA to symbol wysokiej jakości paliw Premium, dostępnych na stacjach paliw marki ORLEN. Rebranding logotypu marki i jej systemu identyfikacji wizualnej przeprowadzony został w 2018. Na potrzeby nowego logotypu dla marki zaprojektowano specjalny krój pisma, co podniosło zdolność odróżniającą znaku, która dodatkowo została wzmocniona przez użycie charakterystycznej ligatury „rv”. Nad logotypem VERVA umieszczono symbol, który oddaje charakter marki Premium, nawiązując do flagi oraz szachownicy rajdowej.

OPINIA EKSPERTA

Subtelnie odświeżone i unowocześnione logo marki VERVA PKN Orlen dużo lepiej podkreśla dynamikę marki, moc i skojarzenia ze sportami motorowymi. Logo jest prostsze i bardziej czytelne niż poprzednia wersja. Nowy, zaprojektowany od podstaw krój pisma, jest zgodny z nowymi trendami w projektowaniu. Zmianą na plus jest uproszczenie elementu graficznego „płomieni” do dwóch dynamicznych równoległoboków, kojarzących się z szachownicą na fladze wyścigowej oraz ograniczenie i ożywienie kolorystyki.