Zaznacz stronę

NIVEA MEN CREME

Opakowanie

Projekt:

Dział opakowań: Peter Steidle , Klaus-Peter Stange Dział marketingu: Camille Geffroy Agencja kreatywna F&S (design agency) Dział Opakowań – Global Packaging Development Dział Marketingu – Global Marketing Department

Zleceniodawca:

NIVEA Polska Sp. z o.o.

Na rynku od:

2015

Edycja konkursu:

2016

Sfera:

Grafika użytkowa i opakowania

 

Szybko wchłaniający się krem dla mężczyzn zamknięto w klasycznym aluminiowym pudełku o okrągłym kształcie. Dodano do niego odkręcane wieko i boczne tłoczenia, dzięki którym opakowanie pewnie leży w dłoni. Zmieniono też kolorystykę. Dominujący, przyjemny dla oka granat, uzupełniono srebrnym wykończeniem, które nadaje opakowaniu ekskluzywnego charakteru. Opływowy kształt, tłoczone na wieczku logo marki oraz gładkie w dotyku aluminium to znaki rozpoznawcze nowego pudełka.

OPINIA EKSPERTA

Detale pudełka decydujące o męskim charakterze kosmetyku kojarzą się z wyglądem specyfików leżących na półce warsztatu mechanicznego lub sklepu z narzędziami. Widoczne przetłoczenia i twardość metalu, podkreślona srebrnym kolorem są dopasowane do wyobrażeń o tym co męskie, co składa się na styl „współczesnego drwala” i pobrzmiewa w loftowych wnętrzach, zatem można uznać, że opakowanie jest przykładem świetnej grafiki użytkowej, idealnie dopasowanej do produktu, grupy docelowej i wymogów współczesności.