NIVEA MEN CREME
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Szybko wchłaniający się krem dla mężczyzn zamknięto w klasycznym aluminiowym pudełku o okrągłym kształcie. Dodano do niego odkręcane wieko i boczne tłoczenia, dzięki którym opakowanie pewnie leży w dłoni. Zmieniono też kolorystykę. Dominujący, przyjemny dla oka granat, uzupełniono srebrnym wykończeniem, które nadaje opakowaniu ekskluzywnego charakteru. Opływowy kształt, tłoczone na wieczku logo marki oraz gładkie w dotyku aluminium to znaki rozpoznawcze nowego pudełka.
OPINIA EKSPERTA
Detale pudełka decydujące o męskim charakterze kosmetyku kojarzą się z wyglądem specyfików leżących na półce warsztatu mechanicznego lub sklepu z narzędziami. Widoczne przetłoczenia i twardość metalu, podkreślona srebrnym kolorem są dopasowane do wyobrażeń o tym co męskie, co składa się na styl „współczesnego drwala” i pobrzmiewa w loftowych wnętrzach, zatem można uznać, że opakowanie jest przykładem świetnej grafiki użytkowej, idealnie dopasowanej do produktu, grupy docelowej i wymogów współczesności.