Cafés Guilis
Projekt:
Dystrybutor:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Tanie w produkcji, a zarazem wyróżniające się pod względem estetycznym opakowania, które mogą być wytwarzane zarówno w krótkich seriach, jak i w dużych nakładach. Charakterystyczna dla opakowań jest prezentacja informacji o kraju pochodzenia kawy – zastosowano czytelne, międzynarodowe skróty nazw państw. Przyciągające wzrok duże litery skrótów oraz pieczęć-logotyp marki są dominującym elementem graficznym kompozycji. Pod nimi umieszczono pełną nazwę kraju pochodzenia oraz informacje o gatunku kawy, paleniu ziaren oraz wagę zawartości.
OPINIA EKSPERTA
Rodzina opakowań: 20 saszetek na kawy z różnych stron świata. Na standardowych torebkach typu doypack naniesiono szlachetny w wyrazie sitodruk wpisujący się w nurt ekologicznego wzornictwa. Nadruki są minimalistyczne, jednokolorowe i przejrzyste. Na rewersie opakowania umieszczono informację o regionie, z którego pochodzi kawa – mapkę oraz inne niezbędne informacje. Duży plus za ekologiczne i ekonomiczne rozwiązanie.