OKOCIM
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Nowa etykieta linii piw Okocim łączy tradycję marki z oczekiwaniami współczesnych konsumentów, tworząc spójną, a zarazem wyróżnialną linię piw z jedne- go browaru. Charakterystyczna dla tzw. kraftowych browarów etykieta 360, obejmująca cały obwód butelki, komunikuje klientom rękodzielnicze podejście do piwa, które zostało uważone przez człowieka, a nie przez komputer, co jest w pełni spójne z przekazem marketingowym mark
OPINIA EKSPERTA
Marka Okocim nową linią etykiet nawiązuje do tradycji, wpisując się w trend vintage. Minimalistyczna grafika wszystkich etykiet zamyka się w kształcie becz- ki piwnej, która była symbolem browaru Okocim i występowała w jego logotypie. Bezszeryfowa prosta czcionka współgra z nowym minimalistycznym logo i kontrastuje z odręcznym podpisem okocimskich piwowarów. Marka stawia na prostotę i minimalizm charakterystyczny dla niszowych browarów. Nowe etykiety obejmują całą butelkę, dzięki czemu znalazło się m.in. miejsce na informacje o recepturach, sugestie w jakim szkle najlepiej serwować dane piwo i inne informacje