MAXIGRA GO
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Opakowanie leku z jednej strony odzwierciedla jego unikatowe cechy, takie jak kształt tabletek, sposób dawkowania oraz aromat, które zapewniają mężczyznom komfort oraz dyskrecję stosowania, z drugiej zaś nie są zbyt medyczne w odbiorze. Stąd projekt łączy w sobie cechy przypisywane lekom bez recepty z lekami wydawanymi na receptę. Każdy z elementów graficznych czemuś służy – strzałka w górę nawiązuje do problemu zaburzeń erekcji, a użycie małych liter podkreśla przyjazny charakter, dynamizmu zaś nadają wysycone kolory
OPINIA EKSPERTA
Opakowanie jest przykładem przemyślanej koncepcji graficznej, dobrze komunikującej produkt i uwzględniającej naturę odbiorcy. Istotne informacje zostały rozmieszczone na opakowaniu w sposób zapewniający odpowiednią czytelność i bezpieczeństwo użytkowania. Estetyczne rozwiązanie projektu doprowadziło do osiągnięcia założonego celu adekwatności formy komunikacji do profilu konsumenta i wykroczenia poza schemat opakowania leków.