Zaznacz stronę

MAXIGRA GO

OPAKOWANIE LEKU

Projekt:

CzteryCzwarte Brand Design

Zleceniodawca:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Na rynku od:

2016

Edycja konkursu:

2017

Sfera:

Grafika użytkowa i opakowania

Opakowanie leku z jednej strony odzwierciedla jego unikatowe cechy, takie jak kształt tabletek, sposób dawkowania oraz aromat, które zapewniają mężczyznom komfort oraz dyskrecję stosowania, z drugiej zaś nie są zbyt medyczne w odbiorze. Stąd projekt łączy w sobie cechy przypisywane lekom bez recepty z lekami wydawanymi na receptę. Każdy z elementów graficznych czemuś służy – strzałka w górę nawiązuje do problemu zaburzeń erekcji, a użycie małych liter podkreśla przyjazny charakter, dynamizmu zaś nadają wysycone kolory

OPINIA EKSPERTA

Opakowanie jest przykładem przemyślanej koncepcji graficznej, dobrze komunikującej produkt i uwzględniającej naturę odbiorcy. Istotne informacje zostały rozmieszczone na opakowaniu w sposób zapewniający odpowiednią czytelność i bezpieczeństwo użytkowania. Estetyczne rozwiązanie projektu doprowadziło do osiągnięcia założonego celu adekwatności formy  komunikacji do profilu konsumenta i wykroczenia poza schemat opakowania leków.