Zaznacz stronę

Linia tołpa: by Mariusz Przybylski

OPAKOWANIA KOSMETYKÓW

Projekt:

zespół projektowy tołpa pod kierownictwem Anny Juszczak

Zleceniodawca:

Torf Corporation - Fabryka Leków Sp. z o. o.

Na rynku od:

2014

Edycja konkursu:

2015

Sfera:

Grafika użytkowa i opakowania

 

Opakowania miały mówić: „oto kosmetyki na miarę” – dlatego do współpracy zaproszono projektanta mody. Produkty dla kobiet, mężczyzn i obojga są oznaczone 3 kolorami (women – szlachetna biel; men – głęboki granat; unisex – perłowa szarość). Niesztampowe otwieranie pudełka nawiązuje do ubierania. Aluminiowe tuby nie zasysają powietrza, więc i bakterii, co chroni kosmetyki. Ich wysoką jakość podkreślają aksamitne woreczki na tuby, zastosowane materiały i technologie, szlachetne wykończenie, a nawet niespotykane w przemyśle kosmetycznym nakrętki.

OPINIA EKSPERTA

Stworzoną w kooperacji z projektantem mody Mariuszem Przybylskim serię opakowań kosmetyków wyróżnia przejrzysta, minimalistyczna grafika. Motyw wykroju krawieckiego to symbol dopasowania kosmetyku do odbiorcy, którego jednoznacznie wskazuje kolor tła. Na pochwałę zasługuje użycie aluminiowych tub; pozwalają zachować świeżość produktu i jednocześnie kojarzą się z jego leczniczymi walorami. Całość wzbudza zaufanie. Doskonale zaprojektowane opakowanie daje gwarancję rynkowego sukcesu.

Jury zwróciło uwagę na to, że system identyfikacji wizualnej linii kosmetyków TOŁPA BY MARIUSZ PRZYBYLSKI wyróżnia przejrzysta, minimalistyczna grafika z motywem wykroju krawieckiego jako symbolu dopasowania kosmetyku do odbiorcy, niemal szytego tak, jak ubranie „na miarę”. Jury doceniło użycie aluminiowych tub, które pozwalają zachować świeżość produktu, a jednocześnie kojarzą się z leczniczymi walorami. Całość identyfikacji wzbudza zaufanie i nadaje kosmetykom charakter równocześnie luksusowy i popularny.