Koperta kurierska
Marka:
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Koperty kurierskie są opakowaniami z zasady jednorazowymi. Dlatego firmy logistyczne nie przywiązują wagi do designu, dbając głównie o stronę informacyjno-użytkową materiałów. DHL Parcel złamał ten model postępowania i zaprosił do współpracy Andrzeja Mleczko. W efekcie powstały koperty łączące walory użytkowe z artystycznymi, a zarazem promujące usługi i rozwiązania firmy. We współpracy z Andrzejem Mleczko przygotowane zostały już dwie koperty – plan uzgodniony z artystą zakłada prace nad kolejnymi dwiema.
OPINIA EKSPERTA
Element humorystyczny w codzienności kuriera i odbiorcy przesyłki ma szansę złagodzić napięcia typowe dla tego obszaru i ocieplić wizerunek firmy. Branża kurierska nie cieszy się idealną reputacją, ledwie dając sobie radę z eksplozją handlu internetowego i rosnącym zapotrzebowaniem na usługi tego typu. Zaproszenie do współpracy ikony polskiego rysunku satyrycznego jest posunięciem śmiałym i trafionym. Efekt jest zabawny, pełen uroku, czytelny, w sposób łatwy do zapamiętania komunikuje główny przekaz, jakim jest rozszerzona dostępność i niezawodność usługi.