
„Kasprowy Wierch – 1987 metrów przyrody”
Marka:
Projekt:
Producent:
Na rynku od:
Cena:
Edycja konkursu:
Sfera:
Uzasadnienie:
Jury zwróciło uwagę na spójność stylistyczną oraz ponadprzeciętną estetykę i kolorystykę wieloelementowej, rozbudowanej kolekcji odzieży i gadżetów promującej polskie Tatry i zwierzęta tam zamieszkujące. Doceniono również sposób wykonania – użycie naturalnych materiałów jak również produkcję w lokalnych szwalniach i manufakturach.
Uzasadnienie:
Projekt jest spójny, nowoczesny, atrakcyjny i ukierunkowany na naturalność i lokalność. Całość została zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce. Kolekcja pozytywnie wyróżnia się na tle standardowych gadżetów promocyjnych, co stanowić może inspirację dla innych firm i instytucji do wykorzystywania w swojej działalności potencjału kreatywnego naszych rodzimych projektantów