Zaznacz stronę

Junior

Nośnik DOOH z funkcjami smart city

Marka:

Warexpo

Projekt:

Towarzystwo Projektowe, projekt nośnika; Anna Światłowska i Wojciech Pawliński,projekt panelu górnego; Marta Baranowska, projekt mapy; Wojciech Pawliński, projekt graficzny; Maciej Szymczuk, animacja; Magdalena Skrętowicz i Wojciech Pawliński, content

Usługodawca:

Warexpo Sp. z o.o.

Na rynku od:

2018

Edycja konkursu:

2019

Sfera:

Publiczna

Cena:

w zależności od specyfikacji kontraktu

 

OPIS PRODUKTU

Nowa generacja zewnętrznego nośnika reklamowego DOOH (digital out-of-home). To pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski, który oprócz wyświetlania treści reklamowych na 75 calowych ekranach LCD,umożliwia informowanie mieszkańców w czasie rzeczywistym, np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu. Wyposażony jest m.in. w cztery porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, darmowe miejskie Wi-Fi, przycisk „Mapa” ułatwiający poruszenie się turystom po okolicy i przycisk „Komunikaty miejskie” z informacjami ważnymi dla mieszkańców Warszawy.

OPINIA EKSPERTA 

Innowacyjne urządzenie komunikujące w czasie rzeczywistym wszelkie możliwe informacje: od ważnych społecznie do reklamowych. Dzięki zastosowanym nowoczesnym, zaawansowanym technologicznie funkcjom elektronicznym (tablice-ekrany LCD wraz z wieloma aplikacjami), dodanym portom USB oraz dostępem do sieci Wi-Fi – nośnik Junior staje się istotnym elementem „smart city” . Dobrze komponuje się stylistycznie w zróżnicowanej miejskiej przestrzeni publicznej, na tle architektury zarówno zabytkowej jak i nowoczesnej.