Yawal
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Nowa identyfikacja wizualna firmy dostarczającej systemy profili aluminiowych dla architektury. Z okazji 25-lecia istnienia, postanowiono odświeżyć jej wizerunek. System identyfikacji opiera się na motywie siatki konstruktorskiej, która oddaje inżynieryjny charakter marki. Logo, poza nową, bardziej czytelną typografią zapisu nazwy, zostało wzbogacone o element graficzny z monogramem firmy. Czerwień wzbogacono malinowym odcieniem, przez co logo zyskało na dynamice. Na kolor uzupełniający wybrano chłodny turkus, nadający całości nowoczesnego wyglądu.
OPINIA EKSPERTA
Zmiana wizerunku firmy była konieczna. Syntetyczny, wyraźny font i czerwień odwołują się do poprzedniej identyfikacji i przypominają ją na tyle, aby klient nie czuł się zdezorientowany. Wnoszą jednak nową jakość graficzną. Trójwymiarowy znak zbudowany wokół litery „Y” przypomina aluminiową konstrukcję – istotę działań firmy. Drugi kolor – turkusowy błękit jest równocześnie techniczny i elegancki.