Budmech
Projekt:
Producent:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Identyfikacja wizualna firmy dystrybuującej elementy instalacji wodnej i kanalizacyjnej. Nowe, minimalistyczne w formie logo bazuje na poprzednim znaku graficznym firmy i wizualnie nawiązuje swoim kształtem do rur. Symbolikę tę widać również w typografii nowej identyfikacji, która dobrze koresponduje z logo oraz z polem działalności firmy. Do określenia różnych obszarów ofertowych przedsiębiorstwa przyporządkowano odpowiednią kolorystykę do każdego z nich – poszczególne warianty logotypu wskazują na konkretne pola produktowe.
OPINIA EKSPERTA
Modyfikacja logotypu podtrzymuje rozpoznawalność marki i, poprzez nadanie mu bardziej współczesnej stylistyki, sugeruje rozwój firmy i jej nowoczesność. Identyfikacja wyróżnia się spójnością, dobrym dopasowaniem do przedmiotu działalności firmy i wysoką komunikatywnością. Liternictwo jak i znak graficzny są perfekcyjnie dopracowane, co jest niezbędne przy tak zminimalizowanej ilości zastosowanych środków wyrazu i świadczy o wysokim, wyróżniającym się poziomie grafiki.