Apple Paple
Projekt:
Producent:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Opracowanie graficzne etykiety pierwszego na rynku jabłkowego wina premium. Motywem przewodnim projektu jest jabłko będące bezpośrednim nawiązaniem do głównego składnika trunku. Ze względu na rodzaj wina – wytrawne, półwytrawne – etykiety różnią się między sobą proporcją zestawienia kontrastujących ze sobą dwóch kolorów – czerni oraz bieli. Jednolite pod względem stylistycznym etykiety tworzą spójny wizerunek marki.
OPINIA EKSPERTA
Etykieta butelki podkreśla organiczny charakter produktu, który powstaje z polskich jabłek najwyższej jakości. Grafika opiera się na rysunku jabłka, w które zostały wkomponowane wszystkie niezbędne informacje wraz z logo. Etykieta utrzymana w czarno białej kolorystyce retro – z szeryfowymi, nieregularnymi czcionkami – przywołuje skojarzenia ze starymi gazetami, co sugeruje zwrot ku polskiej tradycji produkcji win jabłkowych. Całość prezentuje się świeżo i orzeźwiająco na tle jasnożółtego wina, które wlano w przezroczystą butelkę.