ZEW for men
Projekt:
Producent:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Grafika opakowań kosmetyków do mycia dla mężczyzn z węglem drzewnym z Bieszczad, który jest uznawany za najsilniejszy naturalny absorbent – podczas kontaktu ze skórą jego cząsteczki przyciągają zanieczyszczenia nie tylko z powierzchni, ale i z głębszych warstw. Wykorzystanie węgla jako kluczowego składnika kosmetyków znajduje wyraźne odbicie w jednolitej czarnej kolorystyce opakowań oraz w graficznych motywach liści, symbolizujących proces karbonizacji drewna.
OPINIA EKSPERTA
Opakowania w sposób jasny i czytelny komunikują charakter i przeznaczenie zawartego w nich produktu. Głęboka czerń, prostota czcionki, sprowadzona do niezbędnego minimum ilość konkretnych informacji i oszczędna grafika są odpowiednio dostosowane do charakteru grupy docelowej. Na wyróżnienie zasługuje umiejętne połączenie w jednej koncepcji estetycznej środków wyrazu sugerujących męską siłę i upodobanie do konkretu z wyrafinowaną elegancją.