Zaznacz stronę

Dzielnica Wisła. Wyjdź na czysto! -Punkt Skupu Dzielnicy

Społeczna kampania outdoorowa

Projekt:

Katarzyna Rokicka-Muller projektant mamArchitekci Sp. z o.o., Windmill, John Pitcher -producenci

Usługodawca:

John Pitcher Sp. z o.o.

Na rynku od:

2015

Cena:

usługa bezpłatna

Edycja konkursu:

2016

Sfera:

Usługi

 

Projekt zachęcający mieszkańców i turystów spacerujących nad Wisłą w Warszawie do pozostawienia brzegów rzeki w nienaruszonym stanie – bez śmieci. W specjalnym pawilonie wykonanym w stu procentach z materiałów odnawialnych, przechodnie wymieniali śmieci na przydatne gadżety – maty do siedzenia, repelenty na komary oraz torby płócienne. Promowano ideę DIY oraz nadawania starym, niepotrzebny przedmiotom nowych funkcji. Projekt spontanicznie wsparło wielu liderów opinii, a akcja przykuła uwagę lokalnych i ogólnokrajowych mediów.

OPINIA EKSPERTA

Usługa o cechach kampanii społecznej, której celem jest motywowanie wypoczywających i bawiących się ludzi nie poprzez zakazy, ani nawet nakazy, ale dzięki oferowaniu im w zamian za zebrane odpady własne i cudze czegoś fajnego – gadżetu ułatwiającego zachowanie czystości, ulgi w ofercie usługowej czy rozrywkowej stołecznych firm itp. To działa!