Zaznacz stronę

Droptica

Rebranding i identyfikacja wizualna

Marka:

Droptica

Projekt:

Piotr Miarka

Zleceniodawca:

Droptica Sp. z o.o.

Na rynku od:

2018

Edycja konkursu:

2018

 

Celem strony jest prezentacja treści w bardzo przejrzysty i uporządkowany sposób, zapewniający odwiedzającym łatwy dostęp do informacji o firmie i świadczonych usługach. Do stworzenia znaku wykorzystano połączenie kluczowych dla DROPTICA symboli: Dynamiczny kształt i odważna kolorystyka określają Droptica jako silną i solidną firmę. Kolorystyka wyraża niestandardowość, oryginalność i podkreśla obecność firmy na rynku.

OPINIA EKSPERTA

Przeprojektowanie logotypu i identyfikacji graficznej marki DROPTICA jest zgodne z charakterem zmian zachodzących w branży – symbolizuje rozwój technologiczny i nowoczesność. Uproszczenie i zgeometryzowanie grafiki oraz fontów dobrze oddaje dążenie w kierunku prostoty i uporządkowania. Tak przemyślana identyfikacja budzi zaufanie do kompetencji marki w dziedzinie budowania przejrzystych, nowoczesnych i przyjaznych użytkownikowi serwisów internetowych.