Droptica
Marka:
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Celem strony jest prezentacja treści w bardzo przejrzysty i uporządkowany sposób, zapewniający odwiedzającym łatwy dostęp do informacji o firmie i świadczonych usługach. Do stworzenia znaku wykorzystano połączenie kluczowych dla DROPTICA symboli: Dynamiczny kształt i odważna kolorystyka określają Droptica jako silną i solidną firmę. Kolorystyka wyraża niestandardowość, oryginalność i podkreśla obecność firmy na rynku.
OPINIA EKSPERTA
Przeprojektowanie logotypu i identyfikacji graficznej marki DROPTICA jest zgodne z charakterem zmian zachodzących w branży – symbolizuje rozwój technologiczny i nowoczesność. Uproszczenie i zgeometryzowanie grafiki oraz fontów dobrze oddaje dążenie w kierunku prostoty i uporządkowania. Tak przemyślana identyfikacja budzi zaufanie do kompetencji marki w dziedzinie budowania przejrzystych, nowoczesnych i przyjaznych użytkownikowi serwisów internetowych.