Zaznacz stronę

Chatbot Portu Lotniczego Wrocław

Usługa

Projekt:

Port Lotniczy Wrocław

Usługodawca:

Port Lotniczy Wrocław

Na rynku od:

2019

Edycja konkursu:

2019

Sfera:

Usługi

 

OPIS PRODUKTU

Port Lotniczy Wrocław jako pierwszy w Polsce wprowadził Chatbot, który wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła powiadomienia o statusie lotów, znajduje transport lub miejsce parkingowe oraz podpowiada, gdzie na lotnisku zrobić zakupy i wypić kawę. Zna odpowiedzi na kilkaset pytań. Ta rozbudowana lista została opracowana na podstawie danych zebranych od personelu lotniskowego, pytań zadawanych przez pasażerów na profilu lotniska na Facebooku, a także analizy informacji, których szukają użytkownicy strony internetowej portu.

OPINIA EKSPERTA 

Dostępny w postaci aplikacji mobilnej Chatbot to wirtualny przewodnik i opiekun pasażera, który oferuje online szeroki wachlarz praktycznych informacji potrzebnych do sprawnego i wygodnego poruszania się po porcie lotniczym przed wylotem i po przylocie. Pomaga przy bezstresowej odprawie pasażerskiej, a nawet przy wyborze dogodnych połączeń przesiadkowych. Na wyróżnienie zasługuje również jego przejrzysty, intuicyjny w użyciu interfejs ułatwiający korzystanie z przydatnych funkcjonalności.