Chatbot Portu Lotniczego Wrocław
Projekt:
Usługodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
OPIS PRODUKTU
Port Lotniczy Wrocław jako pierwszy w Polsce wprowadził Chatbot, który wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła powiadomienia o statusie lotów, znajduje transport lub miejsce parkingowe oraz podpowiada, gdzie na lotnisku zrobić zakupy i wypić kawę. Zna odpowiedzi na kilkaset pytań. Ta rozbudowana lista została opracowana na podstawie danych zebranych od personelu lotniskowego, pytań zadawanych przez pasażerów na profilu lotniska na Facebooku, a także analizy informacji, których szukają użytkownicy strony internetowej portu.
OPINIA EKSPERTA
Dostępny w postaci aplikacji mobilnej Chatbot to wirtualny przewodnik i opiekun pasażera, który oferuje online szeroki wachlarz praktycznych informacji potrzebnych do sprawnego i wygodnego poruszania się po porcie lotniczym przed wylotem i po przylocie. Pomaga przy bezstresowej odprawie pasażerskiej, a nawet przy wyborze dogodnych połączeń przesiadkowych. Na wyróżnienie zasługuje również jego przejrzysty, intuicyjny w użyciu interfejs ułatwiający korzystanie z przydatnych funkcjonalności.