
Bio Masła Orzechowe DIET FOOD
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Głównym założeniem producenta było stworzenie serii produktów bio, dedykowanych rosnącemu gronu świadomych konsumentów. Poza najwyższej jakości żywnością Diet-Food, która w większości posiada certyfikat Organic EU gwarantujący ekologiczne pochodzenie surowców, celem właścicieli było położenie nacisku na design opakowania, który jest spójny z filozofią marki, a zarazem nowoczesny, jak ona sama i wyróżnia brand na tle konkurencji.
OPINIA EKSPERTA
Temat opakowań naturalnej żywności wymaga bardziej indywidualnego podejścia niż przy projektach nad opakowaniami marketowymi. W projekcie etykiety i słoiczka, świadomie zrezygnowano z użycia koloru, nadruk jest czarny albo biały, a tłem jest naturalny kolor orzechowych maseł. Grafikę stanowi odręczny, konturowy i minimalistyczny rysunek orzechów, uzupełniony wstążeczkami z czytelnymi podpisami. Całość robi apetyczne wrażenie i dobrze wpisuje się w rynek opakowań żywności ekologicznej – czyli wciąż niszowej.