Agata
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Nowa identyfikacja wizualna i logo marki Agata kreuje bardziej nowoczesny wizerunek sieci salonów z wyposażeniem wnętrz. Zastosowano miękką i nowoczesną, a przede wszystkim czytelną typografię, która nadała marce bardziej unikatowego charakteru. Znajdujący się w logo symbol mebli z jednej strony bezpośrednio nawiązuje do produktów oferowanych przez markę, z drugiej strony podkreśla wielość asortymentu. Nowy kod kolorystyczny identyfikacji oparto na kolorach czerwieni i bieli.
OPINIA EKSPERTA
W porównaniu do poprzedniego logotypu osiągnięto efekt totalnego odświeżenia i zdecydowanie większej siły przekazu. Obrazkowa symbolika jest nasycona treścią, a jednocześnie prosta, zabawna, ale nie infantylna, nowoczesna i czytelna dla starszych grup wiekowych. Dobrze dobrany odcień czerwieni przyciąga wzrok, ale nie męczy. Spojrzenie na całość grafiki identyfikacji daje odczucie zrównoważenia wszystkich elementów decydujących o jakości komunikacji oraz rozpoznawalności wizerunku firmy.
Jury zwróciło uwagę na to, że rebranding marki Agata zachował wartości poprzedniego logo wprowadzając równocześnie nowe wartości w wizerunku marki, która poprawia swoją jakość i zdobywa coraz bardziej wymagających klientów.