Björn
Marka:
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Björn to pierwsza w ofercie BZK Alco naprawdę mocna – 45 proc. wódka. Czarna, gładka, matowa, wyglądająca na wyciosaną ze szkła butelka doskonale komunikuje moc trunku i jego aksamitny, delikatny smak. Receptura wódki Björn oparta jest na spirytusie powstającym w unikalnej technologii, która pozwala na osiągnięcie kryształowo czystego i mocnego alkoholu.
OPINIA EKSPERTA
Głęboka czerń jest zgodna z trendami i w połączeniu ze zdecydowaną formą naczynia, reliefowymi napisami oraz wizerunkiem Wikinga, dobrze wyraża męską naturę wojownika i zdobywcy. Matowość powierzchni odzwierciedla aksamitny smak alkoholu, prezentowany przez producenta jako główna zaleta produktu. Wyrazisty błękit napisu podkreśla charakter trunku kojarzącego się z lodowatym chłodem i uwypukla skandynawskie konotacje marki. Stylowe opakowanie jest dobrym powodem wyboru tego produktu na prezent dla modnego mężczyzny.
UZASADNIENIE:
Jury zwróciło uwagę na doskonałe zgranie stylu opakowania, jego matowej czerni i głębokiego reliefu z walorami trunku. Ta doskonale zaprojektowana butelka naprawdę komunikuje wartości produktu – co jest podstawowym zadaniem dobrej grafiku użytkowej.