tołpa: dermo baby
Projekt:
Producent:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Grafika opakowań została mocna osadzona w ramach identyfikacji tołpa, tłumacząc na język dziecięcy komunikację marki głównej. Projekt odzwierciedla strategię komunikacji opakowaniowej kosmetyków dla najmłodszych, której głównym celem jest zbudowanie przyjemnego, emocjonalnego i pozamedycznego przekazu. Stąd rysunki budzących pozytywne emocje zwierzątek narysowanych na dziecięcą modłę przez Andrzeja Tylkowskiego oraz delikatna typografia i przyjazny dla oka kod kolorystyczny. Uwagę zwracają wyraźnie wyeksponowane komunikaty na frontach opakowań.
OPINIA EKSPERTA
Świetne graficznie, wesołe postacie zwierzątek jednoznacznie określają grupę docelową produktu i swoim charakterem budzą sympatię, co korzystnie wpływa na potencjał sprzedażowy produktu. Wszystkie opakowania serii tworzą spójną stylistycznie całość i zwracają uwagę wysokim poziomem grafiki. Układ poszczególnych elementów opisu produktu jest optymalny i zapewnia komunikatywność zamieszczonych treści.
Jury zauważyło , że projekt podkreśla strategię komunikacji opakowaniowej kosmetyków dla najmłodszych, której głównym celem jest zbudowanie przyjemnego, emocjonalnego przekazu.