Zaznacz stronę

tołpa: dermo baby

OPAKOWANIE LINII KOSMETYKÓW DLA DZIECI

Projekt:

zespół projektowy tołpa przy współpracy z rysownikiem Andrzejem Tylkowskim

Producent:

Torf Corporation - Fabryka Leków Sp. z o. o.

Na rynku od:

2014

Edycja konkursu:

2016

Sfera:

Grafika użytkowa i opakowania

 

Grafika opakowań została mocna osadzona w ramach identyfikacji tołpa, tłumacząc na język dziecięcy komunikację marki głównej. Projekt odzwierciedla strategię komunikacji opakowaniowej kosmetyków dla najmłodszych, której głównym celem jest zbudowanie przyjemnego, emocjonalnego i pozamedycznego przekazu. Stąd rysunki budzących pozytywne emocje zwierzątek narysowanych na dziecięcą modłę przez Andrzeja Tylkowskiego oraz delikatna typografia i przyjazny dla oka kod kolorystyczny. Uwagę zwracają wyraźnie wyeksponowane komunikaty na frontach opakowań.

OPINIA EKSPERTA

Świetne graficznie, wesołe postacie zwierzątek jednoznacznie określają grupę docelową produktu i swoim charakterem budzą sympatię, co korzystnie wpływa na potencjał sprzedażowy produktu. Wszystkie opakowania serii tworzą spójną stylistycznie całość i zwracają uwagę wysokim poziomem grafiki. Układ poszczególnych elementów opisu produktu jest optymalny i zapewnia komunikatywność zamieszczonych treści.

Jury zauważyło , że projekt podkreśla strategię komunikacji opakowaniowej kosmetyków dla najmłodszych, której głównym celem jest zbudowanie przyjemnego, emocjonalnego przekazu.