STATE-OF-ART REFRIGERATED SOLUTIONS
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Czytelność i nowoczesność to główne filary identyfikacji firmy ES SYSTEM K, powstałej na potrzeby targów Euroshop 2017, jednej z kluczowych imprez w światowym handlu. Hasło „state-of-the-art refrigerated solutions”, pod którym dokonywano prezentacji urządzeń chłodniczych marki, kładło nacisk na supernowoczesne technologie w branży chłodniczej. W ślad za motywem przewodnim podążyła identyfikacja wizualna stoiska inspirowana najnowszą technologią, transparentnością oraz funkcjonalnością. Spójne elementy identyfikacji – font, piktogramy, materiały drukowane oraz gadżety – idealnie współgrały z hasłem przewodnim.
OPINIA EKSPERTA
Świetnie zaprojektowane gadżety, gdzie biel, szkło i firmowe logo wnoszą wartość high-tech, a zwyczajność papieru, płótna i sizalowego sznurka są odniesieniem do ekologicznej żywności. Rysowane jakby ręcznie piktogramy i żartobliwe napisy ośmielają klienta, co jest cenne podczas targów. Modny kształt sześciokąta kusi swoją atrakcyjnością i sprawia, że gadżety nie wylądują na dnie szuflady, ale będą chętnie używane, pozostawiając pamięć o marce w świadomości odwiedzających stoisko.