ENDORFINA
Projekt:
Zleceniodawca:
Na rynku od:
Edycja konkursu:
Sfera:
Endorfina to nowa marka czekolady z różnymi dodatkami, której opakowania wyróżniają się prostotą, jednocześnie ukazując bogactwo i nietypowość składników produktu. Podkreśla to oszczędna grafika oraz niewielkie okienko dające możliwość swobodnego zapoznania się z całym produktem jeszcze przed jego zakupem – bez naruszania zewnętrznego opakowania. Pod względem graficznym, dominującym akcentem jest ekspresyjna barwna plama, która rozróżnia smaki czekolady poprzez przypisane im kształty i kolory.
OPINIA EKSPERTA
Wyjątkowo eleganckie i wyrafinowane opakowanie oryginalnej czekolady z niezwykłymi dodatkami, takimi jak oliwki, chili czy natka pietruszki. Biel kartonika przełamują nadrukowane, artystyczne pociągnięcia pędzla w bardzo modnej gamie kolorystycznej oraz złote liternictwo – minimalistyczne i wytworne. Wersja prostokątna opakowania posiada okienko, odkrywające zachęcającą zawartość. Świetny przykład grafiki użytkowej, dobrze oddającej i podkreślającej niestandardowe cechy produktu.
JURY zwróciło uwagę na intensywny rozwój food design w dzisiejszej kulturze, która jedzeniu poświęca coraz więcej miejsca i uwagi. Dowodem na to są doskonałe opakowania niszowych czekolad marki ENDORFINA. Minimalistyczne i apetyczne zarazem.