Zaznacz stronę

TP ­ LINK

REBRANDING

Projekt:

Agency Futurebrand

Zleceniodawca:

TP-Link Technologies Co., Ltd.

Na rynku od:

2016

Edycja konkursu:

2017

Sfera:

Grafika użytkowa i opakowania

Wraz z rozrostem portfolio produktowego marki przyszedł czas na jej odświeżenie. Nowe logo i identyfikacja wizualna odzwierciedla kolejny krok w historii producenta: TP-Link to nie tylko sprzęty sieciowe, ale i rozwiązania smart home, akcesoria oraz smartfony. Nowy slogan „Reliably Smart” akcentuje krok firmy w stronę produktów z kategorii smart home. Nowe logo, w postaci strzałki skierowanej do środka okręgu, podkreśla koncentrację firmy na kliencie. Redukcja logo do małych liter oraz zmiana pisowni nazwy firmy z TP-LINK na TP-Link odzwierciedla prostotę i intuicyjność.

OPINIA EKSPERTA 

Koncepcja identyfikacji jest adekwatna do profilu firmy i pokazuje jej dynamiczny rozwój oraz nowe obszary działalności. Dominująca błękitna gama działa tonująco i budzi pozytywne skojarzenia z podniebną przestrzenią i nieograniczonym, swobodnym przepływem informacji a pojawiające się na jej tle kombinacje wynikających z logo modułów oddają naturę technologii cyfrowej. Całość grafiki wyróżnia się czytelnością, spójnością formalną i logiką zapewniającą odpowiednią komunikację i rozpoznawalność marki.