Zaznacz stronę

Bio Masła Orzechowe DIET ­ FOOD

OPAKOWANIE PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Projekt:

Wojciech Grzeluszka

Zleceniodawca:

Mipama E.Z. Szafarz Sp.j

Na rynku od:

2014

Edycja konkursu:

2017

Sfera:

Grafika użytkowa i opakowania

Głównym założeniem producenta było stworzenie serii produktów bio, dedykowanych rosnącemu gronu świadomych konsumentów. Poza najwyższej jakości żywnością Diet-Food, która w większości posiada certyfikat Organic EU gwarantujący ekologiczne pochodzenie surowców, celem właścicieli było położenie nacisku na design opakowania, który jest spójny z filozofią marki,  a zarazem nowoczesny, jak ona sama i wyróżnia brand na tle konkurencji.

OPINIA EKSPERTA

Temat opakowań naturalnej żywności wymaga bardziej indywidualnego podejścia niż przy projektach nad opakowaniami marketowymi. W projekcie etykiety i słoiczka, świadomie zrezygnowano z użycia koloru, nadruk jest czarny albo biały, a tłem jest naturalny kolor orzechowych maseł. Grafikę stanowi odręczny, konturowy i minimalistyczny rysunek orzechów, uzupełniony wstążeczkami  z czytelnymi podpisami. Całość robi apetyczne wrażenie i dobrze wpisuje się w rynek opakowań żywności ekologicznej – czyli wciąż niszowej.